Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing polityczny : kształcenie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań

Hasło główne:
Kolczyński, Mariusz
Tytuł:
Marketing polityczny : kształcenie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań
Autorzy:
Kolczyński, Mariusz
Sztumski, Janusz
Temat:
Marketing polityczny - podręcznik
Rok wydania:
2000
Wydawca:
Katowice : "Śląsk"
ISBN:
8371642458
Opis fizyczny:
320 s. ; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00886nam|a2200253#i#4500
001 1742000379293
003 WA 33
005 20231206045056.4
008 091018s2000####pl#||||g#||||||||#||pol#|
020 %a 8371642458
035 %a SowaIDT20961
040 %a WA 33 %c WA 33 %e PNN
080 %a 32.019.5(075.8)
100 1 %a Kolczyński, Mariusz.
245 1 0 %a Marketing polityczny : %b kształcenie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań / %c Mariusz Kolczyński, Janusz Sztumski.
260 %a Katowice : %b "Śląsk", %c 2000.
300 %a 320 s. ; %c 21 cm.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Marketing polityczny %v podręcznik
700 1 # %a Sztumski, Janusz.
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000379293 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-7164-245-8
990 %a Marketing polityczny

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
00 67250
Sygnatura:
MBSG1 MBSG 67250
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies