Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Plan marketingowy : przewodnik dla małej i średniej firmy

Hasło główne:
Bangs, David H
Tytuł:
Plan marketingowy : przewodnik dla małej i średniej firmy
Autorzy:
Bangs, David H
Współtwórcy:
Franków-Czerwonko, Bożena. Tłumaczenie
Temat:
Przedsiębiorstwa małe i średnie - planowanie
Marketing
Rok wydania:
1999
Wydawca:
Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne
ISBN:
8320811686
Opis fizyczny:
206 s. : tabl. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01000nam|a2200277#i#4500
001 1742000377805
003 WA 33
005 20231211210225.3
008 091018s1999####pl#||||g#||||||||#||pol#|
020 %a 8320811686
035 %a SowaIDT19247
040 %a WA 33 %c WA 33 %e PNN
080 %a 339.138
080 %a 65.012.2
100 1 %a Bangs, David H.
245 1 0 %a Plan marketingowy : %b przewodnik dla małej i średniej firmy / %c David H. Bangs ; tł. [z ang.] Bożena Franków-Czerwonko.
260 %a Warszawa : %b Polskie Wydaw. Ekonomiczne, %c 1999.
300 %a 206 s. : %b tabl. ; %c 24 cm.
650 9 %a Przedsiębiorstwa małe i średnie %x planowanie
650 9 %a Marketing
700 1 # %a Franków-Czerwonko, Bożena. %e Tłumaczenie
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000377805 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-208-1168-6
990 %a Marketing
990 %a Planowanie

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
00 65064
Sygnatura:
MBSG1 MBSG 65064
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies