Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategie marketingowe firmy

Hasło główne:
Mazurkiewicz, Ludwik
Tytuł:
Strategie marketingowe firmy
Autorzy:
Mazurkiewicz, Ludwik
Temat:
Marketing strategiczny
Decyzje
Gospodarka
Rok wydania:
1997
Wydawca:
Warszawa : Wydaw. Prywatnej Wyższej Szkoły Businessu i Administracji
ISBN:
8386031719
Opis fizyczny:
178 s. : rys., tab. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00938nam|a2200277#i#4500
001 1742000377635
003 WA 33
005 20231206044139.8
008 091018s1997####pl#||||g#||||||||#||pol#|
020 %a 8386031719
035 %a SowaIDT19047
040 %a WA 33 %c WA 33 %e PNN
080 %a 339.138
080 %a 658.1/.5.011
100 1 %a Mazurkiewicz, Ludwik.
245 1 0 %a Strategie marketingowe firmy / %c Ludwik Mazurkiewicz.
260 %a Warszawa : %b Wydaw. Prywatnej Wyższej Szkoły Businessu i Administracji, %c 1997.
300 %a 178 s. : %b rys., tab. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Marketing strategiczny
650 9 %a Decyzje
650 9 %a Gospodarka
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000377635 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-86031-71-9
990 %a Marketing strategiczny

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
00 64812
Sygnatura:
MBSG1 MBSG 64812
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies