Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Psychologia reklamy

Hasło główne:
Doliński, Dariusz
Tytuł:
Psychologia reklamy
Autorzy:
Doliński, Dariusz
Temat:
Reklama - psychologia
Rok wydania:
1998
Wydawca:
Wrocław : Agencja Reklamowa "Aida"
ISBN:
8390934604
Opis fizyczny:
197 s. : rys. ; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00752nam|a2200241#i#4500
001 1742000377386
003 WA 33
005 20231206044018.9
008 091018s1998####pl#||||g#||||||||#||pol#|
020 %a 8390934604
035 %a SowaIDT18777
040 %a WA 33 %c WA 33 %e PNN
080 %a 659.1:159.9
100 1 %a Doliński, Dariusz.
245 1 0 %a Psychologia reklamy / %c Dariusz Doliński.
260 %a Wrocław : %b Agencja Reklamowa "Aida", %c 1998.
300 %a 197 s. : %b rys. ; %c 21 cm.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Reklama %x psychologia
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000377386 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-909346-0-4
990 %a Reklama

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
00 64490
Sygnatura:
MBSG1 MBSG 64490
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies