Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Leksykon marketingu

Tytuł:
Leksykon marketingu
Współtwórcy:
Altkorn, Jerzy. Redakcja
Kramer, Teodor. Redakcja
Temat:
Marketing - słownik
Rok wydania:
1998
Wydawca:
Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne
ISBN:
8320810876
Opis fizyczny:
336 s. ; 24 cm
Uwagi:
Indeks
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00833nam|a2200265#i#4500
001 1742000376850
003 WA 33
005 20231206043721.2
008 091018s1998####pl#||||g#||||||||#||pol#|
020 %a 8320810876
035 %a SowaIDT18134
040 %a WA 33 %c WA 33 %e PNN
080 %a 339.13(038)
245 0 0 %a Leksykon marketingu / %c red. Jerzy Altkorn, Teodor Kramer.
260 %a Warszawa : %b Polskie Wydaw. Ekonomiczne, %c 1998.
300 %a 336 s. ; %c 24 cm.
504 %a Indeks
650 9 %a Marketing %v słownik
700 1 # %a Altkorn, Jerzy. %e Redakcja
700 1 # %a Kramer, Teodor. %e Redakcja
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000376850 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-208-1087-6
990 %a Marketing
990 %a Leksykon

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
00 63758
Sygnatura:
MBSG1 MBSG 63758
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies