Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Podstawy marketingu : praca zbiorowa

Tytuł:
Podstawy marketingu : praca zbiorowa
Współtwórcy:
Altkorn, Jerzy. Redakcja
Temat:
Marketing - podręcznik
Rok wydania:
1999
Wydawca:
Kraków : Instytut Marketingu
ISBN:
8390069896
Opis fizyczny:
436 s. : rys., tab. ; 21 cm
Wydanie:
Wyd. 3 zm. i posz
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00821nam|a2200253#i#4500
001 1742000371002
003 WA 33
005 20231206040342.2
008 091018s1999####pl#||||g#||||||||#||pol#|
020 %a 8390069896
035 %a SowaIDT10183
040 %a WA 33 %c WA 33 %e PNN
080 %a 339.138(075.8)
245 0 0 %a Podstawy marketingu : %b praca zbiorowa / %c red. Jerzy Altkorn.
250 %a Wyd. 3 zm. i posz.
260 %a Kraków : %b Instytut Marketingu, %c 1999.
300 %a 436 s. : %b rys., tab. ; %c 21 cm.
650 9 %a Marketing %v podręcznik
700 1 # %a Altkorn, Jerzy. %e Redakcja
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000371002 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-900698-9-6
990 %a Marketing
990 %a Podręcznik

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
00 65788
Sygnatura:
MBSG1 MBSG 65788
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies