Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym

Hasło główne:
Sznajder, Andrzej
Tytuł:
Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym
Autorzy:
Sznajder, Andrzej
Temat:
Przedsiębiorczość międzynarodowa
Decyzje
Gospodarka
Marketing
Rok wydania:
1992
Wydawca:
Warszawa : PWN
ISBN:
830110547X
Opis fizyczny:
165 s. : rys., tabl. ; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01237nam|a2200361#i#4500
001 1742000366433
003 WA 33
005 20231211210223.1
008 091018s1992####pl#||||g#||||||||#||pol#|
020 %a 830110547X
035 %a SowaIDT4701
040 %a WA 33 %c WA 33 %e PNN
080 %a 339.13
080 %a 339.9
080 %a 658.1/.5.011
100 1 %a Sznajder, Andrzej.
245 1 0 %a Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym / %c Andrzej Sznajder.
260 %a Warszawa : %b PWN, %c 1992.
300 %a 165 s. : %b rys., tabl. ; %c 21 cm.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Przedsiębiorczość międzynarodowa
650 9 %a Decyzje
650 9 %a Gospodarka
650 9 %a Marketing
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000366433 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-01-10547-X
980 %a 339.13 %y Rynek.analiza rynku
980 %a 339.9 %y Miedzynarod.stosunki gospodar.gospodarka swiatowa
980 %a 658.1/.5.011 %y Miedzynarod.stosunki gospodar.gospodarka swiatowa
990 %a Marketing
990 %a Strategia marketingowa
990 %a Decyzje

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
00 59605
Sygnatura:
MBSG1 MBSG 59605
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies