Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing kultury : nowe wyzwania oraz nowe kierunki działania : pr. zbior.

Tytuł:
Marketing kultury : nowe wyzwania oraz nowe kierunki działania : pr. zbior.
Współtwórcy:
Domański, Tomasz. Redakcja
Temat:
Kultura - marketing - szkice
Rok wydania:
2008
Wydawca:
Łódź : Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN:
9788388529887
Opis fizyczny:
172 s. : rys., schem. ; 24 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00802nam|a2200205#i#4500
001 1742000317092
003 WA 33
005 20231206020222.9
008 091018s2008####pl#||||g#|||||a||#||pol#d
020 %a 9788388529887
035 %a ZWARTM21-BWOP2008064191
041 0 # %a pol
245 0 0 %a Marketing kultury : %b nowe wyzwania oraz nowe kierunki działania : pr. zbior. / %c pod red. Tomasza Domańskiego.
260 %a Łódź : %b Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji Uniwersytetu Łódzkiego, %c 2008.
300 %a 172 s. : %b rys., schem. ; %c 24 cm.
650 9 %a Kultura %x marketing %v szkice
700 1 %a Domański, Tomasz. %e Redakcja
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000317092 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-88529-88-7

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K8 444018
Sygnatura:
M MG 444018
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies