Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wybory parlamentarne 2005 : analiza marketingowa

Tytuł:
Wybory parlamentarne 2005 : analiza marketingowa
Współtwórcy:
Jeziński, Marek. Redakcja
Temat:
Wybory parlamentarne - marketing - Polska - 2005 r.
Kampania wyborcza - marketing - Polska - 2005 r.
Rok wydania:
cop. 2006
Wydawca:
Toruń : Adam Marszałek
ISBN:
8374414804
9788374414807
Opis fizyczny:
244 s. ; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr. s. 235-242
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01055cam|a2200265#i#4500
001 1742000298588
003 WA 33
005 20231130085624.5
008 091018s2006####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8374414804
020 %a 9788374414807
035 %a ZWARTM21-BWOP2007060560
040 %e PNN %d WA 33
041 0 # %a pol
245 0 0 %a Wybory parlamentarne 2005 : %b analiza marketingowa / %c pod red. Marka Jezińskiego.
260 %a Toruń : %b Adam Marszałek, %c cop. 2006.
300 %a 244 s. ; %c 21 cm.
504 %a Bibliogr. s. 235-242.
650 9 %a Wybory parlamentarne %x marketing %z Polska %y 2005 r.
650 9 %a Kampania wyborcza %x marketing %z Polska %y 2005 r.
700 1 %a Jeziński, Marek. %e Redakcja
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000298588 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-7441-480-4
920 %a ISBN 978-83-7441-480-7

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K8 441211
Sygnatura:
M MG 441211
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
stan dobry
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies