Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing w sferze kultury : wybrane problemy

Hasło główne:
Niemczyk, Agata
Tytuł:
Marketing w sferze kultury : wybrane problemy
Autorzy:
Niemczyk, Agata
Temat:
Kultura
Marketing
Rok wydania:
2007
Wydawca:
Kraków : Akademia Ekonomiczna
ISBN:
9788372523501
Opis fizyczny:
97 s. : schem. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00758nam|a2200229#i#4500
001 1742000295630
003 WA 33
005 20231206014010.4
008 091018s2007####pl#||||g#|||||a||#||pol#d
020 %a 9788372523501
035 %a ZWARTM21-BWOP2007059764
041 0 # %a pol
100 1 %a Niemczyk, Agata.
245 1 0 %a Marketing w sferze kultury : %b wybrane problemy / %c Agata Niemczyk.
260 %a Kraków : %b Akademia Ekonomiczna, %c 2007.
300 %a 97 s. : %b schem. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr.
650 9 %a Kultura
650 9 %a Marketing
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000295630 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 978-83-7252-350-1

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
B8 1054780
Sygnatura:
M MG 1054780
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny
Nr inwentarza:
B8 1054781
Sygnatura:
M MG 1054781
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies