Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Kluczowe umiejętności marketingowe : strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego

Hasło główne:
Cheverton, Peter
Tytuł:
Kluczowe umiejętności marketingowe : strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego
Autorzy:
Cheverton, Peter
Współtwórcy:
Rzychoń, Tomasz. Tłumaczenie
Temat:
Marketing - poradnik
Rok wydania:
2006
Wydawca:
Gliwice : "Helion"
ISBN:
8324600833
Opis fizyczny:
489 s. : fot., rys., schem. ; 25 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00965cam|a2200229#i#4500
001 1742000287219
003 WA 33
005 20231130085519.7
008 091018s2006####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8324600833
035 %a ZWARTM21-BWOP2007057800
040 %e PNN %d WA 33
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Cheverton, Peter.
245 1 0 %a Kluczowe umiejętności marketingowe : %b strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego / %c Peter Cheverton ; [tł. Tomasz Rzychoń].
260 %a Gliwice : %b "Helion", %c 2006.
300 %a 489 s. : %b fot., rys., schem. ; %c 25 cm.
650 9 %a Marketing %v poradnik
700 1 %a Rzychoń, Tomasz. %e Tłumaczenie
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000287219 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-246-0083-3

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K8 439861
Sygnatura:
M MG 439861
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
stan dobry
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies