Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty

Hasło główne:
Bielski, Ireneusz
Tytuł:
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty
Autorzy:
Bielski, Ireneusz
Temat:
Marketing - podręcznik
Rok wydania:
cop. 2006
Wydawca:
Warszawa : Studio "Emka"
ISBN:
8388607685
Opis fizyczny:
473, [1] s. : rys. ; 22 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00864cam|a2200217#i#4500
001 1742000284625
003 WA 33
005 20231130085505.8
008 091018s2006####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8388607685
035 %a ZWARTM21-BWOP2006057257
040 %e PNN %d WA 33
041 0 # %a pol
100 1 %a Bielski, Ireneusz.
245 1 0 %a Współczesny marketing : %b filozofia, strategie, instrumenty / %c Ireneusz Bielski.
260 %a Warszawa : %b Studio "Emka", %c cop. 2006.
300 %a 473, [1] s. : %b rys. ; %c 22 cm.
650 9 %a Marketing %v podręcznik
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000284625 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-88607-68-5

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K8 439332
Sygnatura:
M MG 439332
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
stan dobry
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies