Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing organizacji non profit

Hasło główne:
Huczek, Marian
Tytuł:
Marketing organizacji non profit
Autorzy:
Huczek, Marian
Temat:
Instytucje non profit - marketing
Kultura
Marketing
Rok wydania:
2003
Wydawca:
Sosnowiec : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu
ISBN:
8389275309
Seria:
Monografie
Opis fizyczny:
204 s. : rys. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. s. 201-204
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01052cam|a2200277#i#4500
001 1742000263587
003 WA 33
005 20231130085305.2
008 091018s2003####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8389275309
035 %a ZWARTM21-BWOP2005052629
040 %e PNN %d WA 33
041 0 # %a pol
100 1 %a Huczek, Marian.
245 1 0 %a Marketing organizacji non profit / %c Marian Huczek.
260 %a Sosnowiec : %b Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania i Marketingu, %c 2003.
300 %a 204 s. : %b rys. ; %c 24 cm.
490 1 %a Monografie
504 %a Bibliogr. s. 201-204.
650 9 %a Instytucje non profit %x marketing
650 9 %a Kultura
650 9 %a Marketing
830 0 %a Monografie.
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000263587 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-89275-30-9

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K8 435311
Sygnatura:
M MG 435311
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
stan dobry
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies