Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing polityczny : w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu

Tytuł:
Marketing polityczny : w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu
Współtwórcy:
Jeziński, Marek. Redakcja
Temat:
Marketing polityczny
Partie polityczne - marketing - Polska - 21 w.
Wybory parlamentarne - marketing
Rok wydania:
2004
Wydawca:
Toruń : "Duet"
ISBN:
8389706210
Opis fizyczny:
482 s. : fot., rys. ; 21 cm
Uwagi:
Bibliogr. s. 433-463
Książka
propozycja biblioteki
LDR 01026cam|a2200253#i#4500
001 1742000261740
003 WA 33
005 20231130085255.3
008 091018s1999####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8389706210
035 %a ZWARTM21-BWOP2005052234
040 %d WA 33 %e PNN
041 0 # %a pol
245 0 0 %a Marketing polityczny : %b w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu / %c pod red. Marka Jezińskiego.
260 %a Toruń : %b "Duet", %c 2004.
300 %a 482 s. : %b fot., rys. ; %c 21 cm.
504 %a Bibliogr. s. 433-463.
650 9 %a Marketing polityczny
650 9 %a Partie polityczne %x marketing %z Polska %y 21 w.
650 9 %a Wybory parlamentarne %x marketing
700 1 %a Jeziński, Marek. %e Redakcja
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000261740 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-89706-21-0

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K8 434886
Sygnatura:
M MG 434886
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
stan dobry
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies