Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing od A do Z

Hasło główne:
Kotler, Philip
Tytuł:
Marketing od A do Z
Autorzy:
Kotler, Philip
Współtwórcy:
Ehrlich, Andrzej. Tłumaczenie
Temat:
Marketing
Rok wydania:
2004
Wydawca:
Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN:
8320814839
Opis fizyczny:
224, [2] s. ; 21 cm
Uwagi:
Oryg.: "Marketing insights from A to Z"
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00959cam|a2200241#i#4500
001 1742000244182
003 WA 33
005 20231130085109.7
008 091018s2004####pl#||||g#||||||||#||pol#d
020 %a 8320814839
035 %a ZWARTM21-BWOP2004047990
040 %e PNN %d WA 33
041 1 # %a pol %h eng
100 1 %a Kotler, Philip.
245 1 0 %a Marketing od A do Z / %c Philip Kotler ; przekł. [z jęz. ang.] Andrzej Ehrlich.
260 %a Warszawa : %b Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, %c 2004.
300 %a 224, [2] s. ; %c 21 cm.
500 %a Oryg.: "Marketing insights from A to Z".
650 9 %a Marketing
700 1 %a Ehrlich, Andrzej. %e Tłumaczenie
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000244182 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a ISBN 83-208-1483-9

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K8 432248
Sygnatura:
M MG 432248
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
stan dobry
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies