Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketingowe funkcje mediów

Hasło główne:
Ciborska, Elżbieta
Tytuł:
Marketingowe funkcje mediów
Autorzy:
Ciborska, Elżbieta
Temat:
Marketing - zagadnienia
Środki masowego przekazu - marketing
Rok wydania:
2001
Wydawca:
Ciechanów : KODRTK
ISBN:
839113928X
Seria:
Region-Polityka-Promocja ; nr 5
Opis fizyczny:
182 s. ; 23 cm
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00946nam|a2200241#i#4500
001 1742000213362
003 WA 33
005 20231205234847.0
008 091018s2001####pl#||||g#|||||a||#||pol#d
020 %a 839113928X
035 %a ZWARTM21-BWOP2002040254
041 0 # %a pol
100 1 %a Ciborska, Elżbieta.
245 1 0 %a Marketingowe funkcje mediów / %c Elżbieta Ciborska ; Wyższa Szkoła Humanistyczna w Pułtusku i Ciechanowie. Instytut Marketingu i Reklamy. Krajowy Ośrodek Dokumentacji Regionalnych Towarzystw Kultury.
260 %a Ciechanów : %b KODRTK, %c 2001.
300 %a 182 s. ; %c 23 cm.
490 1 %a Region-Polityka-Promocja ; %v nr 5
650 9 %a Marketing %x zagadnienia
650 9 %a Środki masowego przekazu %x marketing
830 0 %a Region-Polityka-Promocja %v nr 5
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000213362 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-911392-8-X

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K8 428576
Sygnatura:
M MG 428576
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies