Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing : istota, zarządzanie, strategie, informacje

Hasło główne:
Kamiński, Tadeusz
Tytuł:
Marketing : istota, zarządzanie, strategie, informacje
Autorzy:
Kamiński, Tadeusz
Temat:
Marketing - zagadnienia
Rok wydania:
cop. 1999
Wydawca:
Warszawa : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej
ISBN:
8387444308
Opis fizyczny:
164 s. : schem. ; 24 cm
Uwagi:
Bibliogr. s. 163-164
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00772nam|a2200217#i#4500
001 1742000144205
003 WA 33
005 20231205223522.8
008 091018s1999####pl#||||g#|||||a||#||pol#d
020 %a 8387444308
035 %a ZWARTM21-BWOP1999024114
041 0 # %a pol
100 1 %a Kamiński, Tadeusz.
245 1 0 %a Marketing : %b istota, zarządzanie, strategie, informacje / %c Tadeusz Kamiński.
260 %a Warszawa : %b Wydawnictwo Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Informatycznej, %c cop. 1999.
300 %a 164 s. : %b schem. ; %c 24 cm.
504 %a Bibliogr. s. 163-164.
650 9 %a Marketing %x zagadnienia
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000144205 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-87444-30-8

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K8 421943
Sygnatura:
M MG 421943
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies