Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy

Hasło główne:
Garbarski, Lechosław
Tytuł:
Marketing : punkt zwrotny nowoczesnej firmy
Autorzy:
Garbarski, Lechosław
Rutkowski, Ireneusz
Wrzosek, Wojciech
Temat:
Marketing - podręcznik
Rok wydania:
1996
Wydawca:
Warszawa : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne
ISBN:
8320809916
Opis fizyczny:
612 s. : schem., wykr. ; 23 cm
Uwagi:
Bibliogr. s. 593-594
Książka
propozycja biblioteki
LDR 00961nam|a2200277#i#4500
001 1742000090025
003 WA 33
005 20231205214625.8
008 091017s1996####pl#||||g#|||||a||#||pol#d
020 %a 8320809916
035 %a ZWARTM21-BWOP1996011379
041 0 # %a pol
080 %a 339.13
100 1 %a Garbarski, Lechosław.
245 1 0 %a Marketing : %b punkt zwrotny nowoczesnej firmy / %c Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski, Wojciech Wrzosek.
260 %a Warszawa : %b Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne, %c 1996.
300 %a 612 s. : %b schem., wykr. ; %c 23 cm.
504 %a Bibliogr. s. 593-594.
650 9 %a Marketing %v podręcznik
700 1 %a Rutkowski, Ireneusz.
700 1 %a Wrzosek, Wojciech.
700 1 %a Rutkowski, Ireneusz. %e Autor
700 1 %a Wrzosek, Wojciech. %e Autor
856 4 # %u https://opac.cbw.wp.mil.pl/site/recorddetail/1742000090025 %z Rekord w katalogu OPAC WWW biblioteki %9 LinkOPAC
920 %a 83-208-0991-6

Dokumenty przeznaczone do wypożyczenia

Nr inwentarza:
K8 415470
Sygnatura:
M MG 415470
Status:
Dostępna
Obsługiwane agendy:
Wyświetl listę
Stan fizyczny:
nowa
Dostępny

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies